Top 10 seizoen 2013-2014 door de lens van fotograaf Luka de Kruijf

Geplaatst: 27 juli 2014 in Foto's, Media, redactie

Het bestuur vroeg mij om mijn tien mooiste fotomomenten van het afgelopen seizoen op een rijtje te zetten. Nu vraagt u zich misschien af; wie ben ik?
Dus zal ik me even voorstellen, ik ben Luka de Kruijf. Afgelopen seizoen heb ik veel van de foto’s gemaakt die u op de website en facebook langs heeft zien komen.

Dus hier mijn mooiste 10 momenten!
Hopelijk zien we elkaar komend seizoen, groet Luka.

Meer info: www.lukadekruijf.nl of kijk op facebook: Luka de Kruijf Photogaphy

 Nummer 10

10

 

 

 

 

 

Mooi om te zien, TEAMSPIRIT.

Nummer 9

9

 

 

 

 

 

Een wedstrijd bestaat niet alleen uit actie, daarom ter afwisseling een portret.

Nummer 8

8

 

 

 

 

 

Begin van het seizoen gemaakt, daarna veel gebruikt door het topsportcentrum, Rijnmond tv en andere media.

Nummer 7

7

 

 

 

 

 

Centers in actie tijdens een uitwedstrijd. Af en toe reis ik mee met het team om foto’s te maken.

Nummer 6

6

 

 

 

 

 

Eens per jaar mag ik voor coach spelen en zeggen waar het team moet gaan staan.

Nummer 5

 5

 

 

 

 

 

 

 

Altijd een mooi moment, het begin van een wedstrijd.

Nummer 4

4 

 

 

 

 

 

 

 

Mooie actie van een altijd vechtlustige aanvoerder.

Nummer 3

 3

 

 

 

 

 

 

 

Don Rigters die de winnende bal binnen dunkt tegen Amsterdam.

Nummer 2

 2

 

 

 

 

Wanneer we winnen is de ontlading groot, dat moment vangen is mooi om te doen!

Nummer 1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

En uiteindelijk de nummer 1 La’Shard Anderson die ons vertegenwoordigd in de All Star Game. Met een prachtige dunk!

Geef een reactie

