Terugblikken door de ogen van….

Geplaatst: 12 september 2014 in redactie

Hesley_MatroosNa de terugblik van stretch and conditioning trainer Robi van Leersum afgelopen week, deelt teammanager Hesley Matroos deze week zijn mooiste Rotterdam Basketbal moment van afgelopen seizoen.

‘Mijn mooiste moment van het afgelopen seizoen is er niet een van een prachtige dribbel, pass, scores, dunks of overwinning. Mijn mooiste moment was het moment van ultieme teamspirit. Het moment dat de minst ervaren speler Seraino (redactie: het was zijn eerste seizoen in de eredivisie) zijn eerste score in de Dutch Basketball League maakte. Iedereen ging volledig uit zijn dak. De spelers in het veld en de jongens op de bank vierden de score alsof wij kampioen waren geworden. Dit was voor mij hét moment, dat de jongens lieten zien en voelen hoe beleving, saamhorigheid en elkaar iets gunnen, behoort te zijn. I loved it! En ik vind het nu mooi om te zien, dat die ingrediënten in de voorbereiding bij het huidige team ook steeds meer zichtbaar worden. Het lijkt mij heerlijk om dat het komende seizoen steeds terug te zien’.

Geef een reactie

