Even voorstellen…

Geplaatst: 18 september 2014 in PR, redactie

10583873_684685711601067_6569383671428766166_nMijn naam is Michelle Zantman en dit seizoen ga ik me volledig storten op de pr, communicatie en media coördinatie voor Rotterdam Basketbal. Toen Armand me voor deze rol vroeg, was ik meteen razend enthousiast. Dit kwam niet alleen voort uit mijn enorme affiniteit met de sport basketbal, maar ik vind de weg die Rotterdam Basketbal is ingeslagen, zeer bijzonder en ik maak graag onderdeel uit van een organisatie met mensen die met zijn allen keihard werken om Rotterdam Basketbal tot een succes te maken.

Mocht je dus informatie nodig hebben, iets willen vragen, een leuk idee hebben, sponsor of business clublid willen worden of om een andere reden in contact willen komen met Rotterdam Basketbal? Dan kun je per e-mail (michellezantman@hotmail.com) contact opnemen met mij en dan help ik je graag!

Geef een reactie

